Welk toestel is fijner: een BlackBerry of Iphone?

Over een paar weken mag ik een nieuw toestel uitkiezen. BlackBerry heeft mijn voorkeur vanwege emails die direct binnenkomen, maar nu begreep ik dat het internet op de Iphone sneller is... Wat raad jij aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik raad een HTC aan, ookal vroeg je daar niet naar.
En dan het liefst nog 1tje met een Android besturingssysteem. Hierop kan je ook je emails automatisch laten binnenkomen, en qua design en de gebruiksvriendelijkheid loopt HTC zeker vooruit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is kun je op de BlackBerry meerdere emailaccounts instellen, kan dit op jouw HTC-toestel ook?
AWM
14 jaar geleden
Ja! Android! Lekker! +1!
Ik ben al verslaafd. Maar er komen nog betere toestellen aan.
De Milestone van Motorola en niet te vergeten de Nexus van Google.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan op alle HTC's waar e-mail opzit voorzover ik weet en ik spreek uit ervaring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eensch! En je bent niet verbonden aan T-MObile (tenzij je dat wilt) en de Google Android OS is open source en fully customizable. Er is een actieve community (xda-developers) die constant gratis nieuwe en verbeterde software voor Android en WM telefoons ontwikkelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je kan hier meerdere email-acounts op instellen.. Bijvoorbeeld hotmail en gmail.
Let wel, vaak kan je niet zomaar je werk-mail synchroniseren met je mobiel. Als je dat van plan was, zal ik hiervoor even bij je netwerkbeheerder informeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@AWM: Oooooh! De Nexus! Ik kan niet wachten... Ik koop hem gewoon lekker los want ik hoef die ellendige Vodafone niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als marriedgirl niet weet wat push-email is, gaat ze bij xda-developers nog meer met haar oren klapperen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, blijkbaar vind mh75 het fijn om andere te imponeren met allerlei onduidelijke termen... Bedankt voor het aanbevelen van de HTC! Jinx, Welk type/soort raad je aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha... Onduidelijke termen. Prima, hoor. Ik ben hier niet om mensen te imponeren, ik beantwoord vragen met gewone woorden. Als je kijkt naar de specificaties van de telefoons waar het hier over gaat, dan zie je die termen weer terugkomen. Het dient aanbeveling om je erin te verdiepen om een verstandige keuze te maken. Als je mij zou vragen welke HTC ik zou aanbevelen, dan raad ik een Touch Diamond 2 aan. http://www.pdashop.nl/product/65941/htc-touch-diamond2-nl.html Stylish voor de dames en functioneel voor internet, email, en heeft ook een 5 megapixel camera voor het geval je toch foto's wilt maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf de HTC Hero, en ben hier erg tevreden over.. De Touch Diamond 2 is ook een prima toestel. Je zal voor jezelf eens na moeten gaan welke je mooier, fijner vind..

Andere antwoorden (13)

Ik ben een bevooroordeeld Iphone gebruiker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga voor de HTC; heerlijke besturing, gewoon van Windows, je kan alles erop installeren (ook import vanuit het buitenland) en geen extra hoge kosten voor speciale accesoires.

2e optie; BlackBerry; simpelweg omdat ik niets met de Iphone heb..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou iphone kiezen
omdat dat tegelijk een mp3 is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhm, dat kan zo'n beetje iedere telefoon tegenwoordig..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook een HTC... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil een toestel om te bellen en te mailen+internetten, foto's maken hoeft niet en muziek er op is een pré maar niet noodzakelijk..
blackberry: zakelijk, ietsjes ingewikkelder, past goed in de bedrijfscultuur, weinig toeters en bellen.
Iphone: past goed in de hype, erg gebruiksvriendelijk, gamen/muziek/videos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan ook van harte een HTC aanbevelen vanwege de vrijheid die je met het toestel hebt. Met de iPhone ben je slaaf van de Appstore en Blackberries zijn lompe dingen met hun toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik raad een iPhone aan, je hoort veel negatieve dingen over Touchscreen-telefoons, maar iPhone is echt een geweldige touchscreen telefoon.
ik adviseer iPhone
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mag ik je op attenderen dat de iPhone ook een touchscreen-telefoon is? Maar goed, ieder zijn meug...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mh75, ik snap je reactie niet...?
want ik maak wel degelijk duidelijk dat de iPhone een touchscreen telefoon is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik zie wat je bedoelt. Echter, je zegt in 1 adem dat je slechte dingen over touchscreen telefoons heb gehoord en dan ineens is de iPhone touchscreen WEL geweldig. Misschien is het wel een verschil in schrijfstijl. Maak niet uit. Ik moet nu eerlijk zijn; ik heb weleens met een iPhone gespeeld en de interface is wel lekker snel. Maar ik mis een beetje de persoonlijkheid bij zo'n telefoon. Iedereen is een hippe boi met zo'n ding. Op het terras zitten 4 man aan tafel met 4 iPhones te pronken. Beetje eenheidsworst. Ik heb mijn HTC lekker helemaal aangepast zoals ik dat graag wil. In hoeverre kan je dat met een iPhone? Je moet hem eerst jailbreaken om er iets mee te customizen met alle gevolgen voor de veiligheid vandien. But like I said, ieder zijn meug. De iPhone oogt wel fraai...
Hangt er vanaf welke eisen je aan je telefoon stelt. Als je veel (zakelijk) mailt via je mobiel is de blackberry beter. Zeg maar de zakenpikkentelefoon bij uitstek!

Als mail niet belangrijk is, of als je erg kickt op allerlei leuke gadgets, muziek, video en nieuwigheidjes, is de Iphone een betere keuze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou kiezen voor de iPhone, omdat deze nog altijd updates ontvangt en steeds meer dingen kan doen. En die heeft de AppStore natuurlijk.
Volgens deze site, http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4953, zal er deze maand alweer een bèta versie zijn voor de nieuwste iPhone firmware (versie).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iPhone staat wel met kop en schouder in de top 50 van de telefoons. En dat niet alleen omdat het een hype is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt erg aan je eigen gebruik gaat voor jou gebruiksvriendelijk hoog of juist snelheid maar kan je overal opladen dan zou ik de iphone aanraden en als je die jailbreaked kan je er nog eens veel meer mee zoals bluetooth echt gebruiken.
Echter als een echt toetsenbordje meer jou ding is of bij de blackberry storm 2 een scherm dat meeklikt zoals de macbooks en je iets meer batterij wilt zou ik die kiezen.
Of misschien de HTC HD2 een erg mooi scherm 4.3 inch en maar 11mm dik (iphone is 12,3 mm Blackberry is 14 mm)
De Sony Ericsson Satio heeft weer een erg goede 12.1 megapixel camera.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
iPhone. Revolutionair en heeft meer te bieden dan android etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb zelf de ervaringen met Nokia E71 en Iphone: Nokia (Blackb.) ziet er gelikter uit als een technisch alleskunner. Echter, toch blijven de toetsen te klein om gebruiksvriendelijk te kunnen worden genoemd. Voorts, in deze tijd van internet en het bekijken van films etc, is ook het scherm aan de kleine kant. iPhone heeft vrijwel alle mogelijkheden van de BB maar duidelijk gebruiksvriendelijker en door groter scherm ook prettiger met multi-media toepassingen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben erg gelukkig met mijn iPhone 3GS. En e-mails komen ook gewoon direct binnen op je iPhone hoor.
De app-store is echt geweldig!