Wat betekenen deze twee dingen?

Wat betekenen de twee dingen die omcirkeld zijn en wat kan je er mee (zie foto)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die optie is speciaal voor slechtzienden. Een geselecteerde tekst, en een in een invulscherm door jou ingevulde tekst kunnen worden gesproken door een elektronische stem. Zodat jij, als je het niet goed kunt lezen, toch zeker weet welke tekst er staat.
Amadea