Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er ook een Android App oid dat er voor zorgt dat je een ander woordenboek hebt mbt de spellingscontrole bij smssen?

als je bijvoorbeeld 'hoelaat' schrijft markeert hij het als fout, logisch. Hij kan echter niet de verbetering geven 'hoe laat', ondanks het feit dat hij beide woorden wel kent.
Dit is nog niet eens zo'n ramp, maar je kunt ook niet gewoon tussen de e en de l selecteren, want als je op een onderstreept woord drukt opent hij dus die mogelijke correcties enzo, wil je dan bij de e komen moet je met het touchpad naar de e gaan!

(Ik beschik overigens over een fysiek qwerty, HTC Desire Z)

Ik ben nog niet heel lang een android gebruiker dus excuses voor mijn relatief laag kennisniveau.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die bestaat niet maar als het goed is krijg je als je een fout woord intypt een ander knopje en als je daar op drukt dan voegt hij het woord toe aan je eigen woordenboek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding