waarom wil mijn htc one x niet updaten?

waarom wil die niet updaten eerdere updates deed die gewoon, alleen nu die nieuwe met android 4.0.4
download hij hem sluit mijn mobiel af je ziet dan een zwart scherm met een laadbalkje en een lichtgevend mobieltje,

Wanneer het laad balkje op 1 kwart is gaat die weg en komt er een mobieltje met een rode driehoek met een uitroepteken?

Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

We hebben te maken met een 600 euro toestel, dus er zelf mee gaan klungelen lijkt me erg onverstandig. Ik zou terug gaan naar de winkel...
(bij mij deed de update het overigens wel)