Weet iemand een site om android apps te dowloaden?

Hoi, ik heb waarschijnlijk een 'budget' tablet gekocht. Nu is mijn vraag of iemand een website weet waar je apps kan downloaden voor jet android toestel. De android market en google play weet ik al! Maar ik kan dus niks doen met google play (maar met google play kan ik dus niks doen).

Alvst bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Ik denk dat het slim is om bij Google Play en de Android market te blijven anders is er grote kans dat je op een niet te vertrouwen site komt. Dan kan het dus zijn dat je allemaal virussen download in plaats van echte Android apps
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke bedankt. Helaas kan ik alleen maar gebruik maken van de android market. Maarja dat is nog wel te overzien. Maar als ieamnd als nog een veile site weet dan hoor ik het graag!
De meeste sites die gratis apps aanbieden geven helaas een link naar google play voor de download. De enige site die dat niet doet is de volgende:

http://www.appbrain.com/apps/country-netherlands/

Deze is ook als app te krijgen als tegenhanger van google play. Ik zou zeggen probeer het eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heer erg bedankt! ik zie hier veel apps staan die ik graag wil hebben! Ik ben echt superblij dat u mij deze website heeft getoond!
ik weet niet welke tablet je hebt, maar anders www.umnet.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!
je kan een app downloaden waarmee je torrents binnen haalt.Als je dat doet,dan kan je via o.a. Pirate Bay(jawel) je torrent downloaden. Óók programma's én games voor Android