Kan een iphone4s ook prepaid?

Kun je in een iphone4s ook een prepaid micro simkaart stoppen?

Ik wil dus niet alleen internet maar ook kunnen bellen en sms`en.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker gebruik m zelf ook icm prepaid lebara
20 euro is 50 euro tegoed en is KPn netwerk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jah dat kan. Je koopt een vreselijk duur los toestel. :P
En daar kan je dan een SIM-only abbonement op doen. Dat raad ik je wel aan, voor 15€ 1GB internet en ruim 100sms/min. Of je houd alleen een prepaid kaartje, komt wel duur uit met internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het toestel los kopen is goedkoper dan abbonement. of je haalt elke maand 50 euro aan beltegoed!

En ja het kan. Met behulp van sim only. Kan je redelijk wat geld besparen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk kan dat maar tegenwoordig zijn sim only abonnementen met sms/bel en web ook niet meer zo duur. Ik heb de iPhone los gekocht toen in Engeland de koers gunstig was dus ik had hem al voor €500. En een sim only abonnement van Vodafone sms/bel + web voor €15 per maand. En dan 170 bel/sms ;)