Wat word er verwijdert en wat niet als je je mobiel terug zet naar fabrieksinstellingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
19.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben ook benieuwd!

Antwoorden (1)

Alle instellingen worden teruggezet, accounts, wachtwoorden, gegevens e.d. worden verwijdert en alle nummers en sms-en ( tot zover deze niet opgeslagen zijn op je sim of sd ) worden gewist.
Dat zelfde gebeurt ook met je apps en overige toevoegingen.
Eigenlijk alles wat op je toestel staat wordt verwijdert, je sd kaart en sim gebeurt verder niets.

Het enige wat overblijft is het besturingsysteem met de standaart apps, uiteraard zonder gegevens.
M.a.w hij wordt teruggezet in de zelfde staat zoals je hem nieuw hebt gekocht.