Kosten app's geld voor de nokia?

Ik heb nu Teletekst verzonden via De Ovi store naar men mobiele telefoon en ik dacht NU is ookwel leuk. Er staat gratis bij maar kost het ontvangen van die smsjes dan geld? Of kost het geld als je op NU gaat omdat dat internet is?
Who helps

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Voor niets gaat de zon op en dat zal hier ook gelden.
Als jij met je Nokia internet op gaat en je hebt geen onbeperkt internet in je abonnement (wat je blijkbaar niet hebt, want je heb prepaid las ik net), dan moet je uiteraard betalen voor het internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus ook voor teletekst? Dat is toch geen internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe denk jij dat die tekst dan vanaf de televisie op je telefoon komt?
De teletekst die jij op je telefoon krijgt, komt regelrecht van:
http://teletekst.nos.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste antwoord