iPod tracker

Is het mogelijk om je iPod van afstand te traceren zonder da je er daar een applicatie voor op hebt staan?

Toegevoegd na 3 minuten:
Het gaat om een gestolen iPod van 2 dagen oud, er staan dus alleen wat liedjes op en 1 spelletje, voor de rest is hij nog zo gloed als nieuw.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou zelf aangifte doen. Het ligt er ook aan waar het is gebeurd. Als het gebeurd is tijdens een feest o.i.d. dan kan je het tegen de organisatie zeggen. Voor zo ver ik weet is er verder geen oplossing voor een gestolen iPod. Het is natuurlijk wel handig als er een wachtwoord opstaat want dan kan de dief er in ieder geval niets mee.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik heb net op de appel website dit gevonden: http://www.apple.com/nl/mobileme/features/find-my-iphone.html Misschien kan dat je helpen