Wanneer ontvang ik mijn mobieltje?

Ik heb gisteren een abonnement (incl. toestel) afgesloten bij Tele2. Ik heb aangegeven dat ik mijn nummer wil behouden. Ik had altijd een prepaid simkaartje, maar omdat hier nog geld op staat, heb ik aangegeven dat ik pas mijn nummer wil overzetten over 3 weken. Nu weet ik dus niet wanneer ik mijn toestel kan ontvangen. Gaat mijn abonnement dan ook over 3 weken in? Betekent dat, dat ik mijn toestel pas over 3 weken ontvang? Of krijg ik een tijdelijk nummer? Weet iemand hoe dit zit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je toestel krijg je als het nummerbehoud is goedgekeurd en dit duurt normaliter zo 2 á 3 werkdagen. Je abbonemt gaat in op de datum dat jij de nummerbehoud heb aamgevraagd, dus over 3 weken. Gebruik maken van de tele2 simkaart kan in de tussentijd niet omdat je ook geen tijdelijk nummer ontvangt.