help wat te doen met itunes

mijn pc heeft een aantal problemen mij is aangeraden gewoon opnieuw windows te installeren op de computer.. aangezien ik een iphone heb en altijd netjes backup via itunes ben k dus bang alles kwijt te raken.. is er een manier warop ik me oude itunes op de nieuwe windows of eventuele nieuwe computer krijg

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

iTunes weer installeren en een nieuwe backup maken vanaf je mobiel