welke smartphone heeft het hoogste aantal mah in zijn accu?

mijn abonnement is net verlopen en ik ga waarschijnlijk van sim only over op een abonnement met toestel. welk toestel heeft de beste batterij (die waarde is in mah als ik het goed begrijp)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Cryofiel
11 jaar geleden
mAh is niet belangrijk. Het gaat om de gebruiksduur van het toestel. Als toestel A 400 mAh heeft en toestel B 800 mAh, maar toestel B verbruikt vier keer zoveel stroom als toestel A... dan kun je toch beter toestel A kiezen, ondanks de lagere batterijcapaciteit, omdat de gebruiksduur van dat toestel twee keer zo hoog is als de gebruiksduur van toestel B.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En als de telefoon met de hoogste mAh waarde nu twee keer zoveel verbruikt als een met een net iets lager mAh-waarde? Je kan beter naar accuduur reviews kijken dan naar droge waardes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Damn you Cryo :D 9seconden eerder.
Cryofiel
11 jaar geleden
Sorry...     ;-) In ieder geval zijn we het roerend met elkaar eens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok ik simpelweg een smartphone die bij intensief gwbruik het langst op op de accu draait. Suggesties? Ik geb nu een samsung gt s5660 met 1350 mah relatief klein scherm maar zuipt de accu zo leeg.
paulus811
11 jaar geleden
Als accuduur een issue is, zou ik de smartphone nemen die vwb functies het best aansluit bij de wensen en een apart power pack kopen. Die dingen verlengen het gebruik met wel 5x en zit soms zelfs ingebouwd in het hoesje (dat wel iets dikker is natuurlijk).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens aan (van vandaag): http://tweakers.net/reviews/2592/3/welke-smartphone-doet-het-langst-met-zijn-accu-resultaten-welke-doen-het-het-best.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank mrtomaat. de htc one v is qua prijs/batterij blijkbaar de beste optie voor mij. als je er een antwoord van maakt kan je even plussen:)

Het beste antwoord

Belangrijker dan de hoogste mAh-waarde is de accuduur tweakers heeft de volgende test gedaan:

http://tweakers.net/reviews/2592/3/welke-smartphone-doet-het-langst-met-zijn-accu-resultaten-welke-doen-het-het-best.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt en +10

Andere antwoorden (1)

dan zult u waarschijnlijk een nokia moeten kopen. welke maakt bij nokia niet super veel uit. want deze hebben allemaal een hoge mahwaarde.