Kan me applicaties niet overzetten naar me micro sd kaart?

ik heb bijv. al de app: app2sd gedownload en dan krijg ik dit als foutmelding: Dit apparaat heeft geen werkelijk primair extern geheugen of het primair externe geheugen is nagebootst. Applicaties verplaatsen is misschien niet mogelijk op dit apparaat.
ik heb namelijk net deze mobiel en je moet er wel gewoon de apps naar je sd kaart kunnen zetten dus ik snap niet wat ik verkeerd doe.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Misschien is je SD kaart nep?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee want ik heb hem ook gewoon gebruikt op me vorige mobiel
Ik weet helaas niet welke telefoon je hebt, maar als je bijvoorbeeld de HTC One X hebt, dan kun je er geen geheugenkaart in doen. Dit hebben ze eruit gelaten. (Of dit ook bij de HTC One V en de HTC One S is weet ik niet precies, maar vermoed van wel).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de lg optimus l5 en als het goed is kan het daar wel gewoon op ik heb namelijk ook gewoon muziek staan op dat sd kaartje en die zie ik wel gewoon op me mobiel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, zet je telefoon volledig uit. Haal het SD-Kaartje eruit. Stop het er dan weer opnieuw in. Start de telefoon weer op en kijk of het dan lukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke ik zal het proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het heeft helaas niet geholpen maar toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En even je telefoon uitzetten. Batterij eruit halen. 5 minuten of langer wachten, en hem dan weer erin doen en opstarten. Lukt het dan nog niet? Dan kijk ik even op internet voor je. Dit was namelijk wat ik zelf in gedachten had.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ook niet gelukt helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad helaas. Ik kan er namelijk ook niks van op internet vinden. Probeer anders als laatste nog eens de App2SD app te herinstalleren. Dit kan soms ook helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die heb ik al geinstaleerd en die zegt dat ook. misschien maar ff terug naar de winkel misschien weten hun het hoop ik. maar toch erg bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel HERinstalleren he. Dus verwijderen en er weer opnieuw opzetten. Helpt dit niet, dan zou ik toch even naar de winkel teruggaan. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaa dat snap ik en dat heb ik al gedaan helaas zonder succes. Dankje.