Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben mijn Gmail vergeten! Help?

Het begon toen ik 30 keer de verkeerde schermbeveiliging deed bij mijn samsung galaxy Ace. Ik moet nu mijn gebruikersnaam of Gmail opschrijven en het wachtwoord alleen ik ben de ze beide vergeten of terwijl ze doen het niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
18K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Heb je een hotmail account en heb je deze gelinkt aan je Gmail account?

Probeer is naar: http://gmail.com te gaan en op 'wachtwoord vergeten' of 'gegevens vergeten' te klikken. Onder het aanmeld veld.

Kies vervolgens voor de optie 'Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer'. Dit is, voor zo ver ik weet, helaas de enige optie.

In het ergste geval moet je je Samsung aan je computer hangen, Samsung Kies opstarten en je telefoon herstellen (fabrieksinstellingen).

Je zal hierdoor alle gegevens kwijt raken op je telefoon (alles op SD kaart blijft behouden). Hierdoor moet je 'm opnieuw instellen, maar kan je wel weer je telefoon gebruiken.

Zo kan je ook direct een nieuw Gmail account aanmaken.

Vergeet 'm dit keer dan niet ;)

Toegevoegd na 4 minuten:
Probeer de onderstaande link als laatste uitweg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je én je schermbeveiliging, én je e-mailadres én je wachtwoord niet meer weet, dan zit er niets anders op dan je telefoon compleet te resetten.
(Lees meer...)
bamibal
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding