Wat moet je doen als je je iphone 6 code bent vergeten?

Ja ik weet het je moet hem helemaal resetten met je laptop enzo..
Maar is er geen andere manier dat je je contacten en foto’s in ieder geval nog hebt . Of hoe moet ik dat dan doen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Neem contact op met je provider . ( ja niet met je eigen tel :)) leg het uit en doe de legitimatie vragen . En je krijgt een puk of code waarmee alles weer op gang komt . Hou je imei code bij de hand . Staat vaak in het schuifje waar de sim ingaat . Of altijd bij instellingen of bij je eigendomsrecht papieren . Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit antwoord is volkomen incorrect als het gaat om de toegangscode van de iPhone. Dan ziet er echt niks op.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Indien incorrect dan spijt met dat . Maar m'n dochter met een 4 is dat prima gelukt .
de volume knop, de start knop ,en knop onderaan op het zelfde moment in drukten en vast houden de volume knop boven aan indrukken dan gaat hij weer naar fabriek stand
succes .