Hoe maak ik verbinding via wifi met mijn smartphone?

Weet wel hoe ik verbinding moet maken, maar soms doet ie het gewoon niet.
Als ik thuis via mijn eigen wifi netwerk verbinding wil maken.
De ene keer doet ie het meteen, en de andere keer is er na 5minuten nog steeds geen verbinding.
Is wel een beveiligd netwerk, maar heb het juiste wachtwoord en de signaalsterkte is uitstekend, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jups laptop heeft gewoon verbinding...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Galaxy S2

Het beste antwoord

Het kan liggen aan je mobiel, dat deze niet zo'n goede wifi ontvangst heeft.

ook kan het zijn op welke plaats je bent. als je naast het modem zit zal je sneller bereik hebben dan wanneer je op zolder bent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beneden in de woonkamer, zo'n 2 meter van de modem vandaan.. Ene keer binnen 2 seconden verbinding en andere keer na een aantal minuten nog steeds niet..
Zal ongetwijfeld aan mij liggen, mar vind het wel vreemd