Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik geen inkomend gesprek opnemen met mijn Huawei smarthphone?

Ik heb een eenvoudige Huawei smartphone 2dehands aangekocht om vooral QR-codes te kunnen inscannen en af en toe eens een foto op vakantie te nemen. Daarom vond ik het niet nodig om een duur nieuw toestel aan te kopen en heb ik dus een 2dehands gekocht.
Het rare is dat wanneer mijn maat Eddy me belt en ik op de groene antwoordtoets druk er niks gebeurd en ik altijd zelf moet terugbellen. Ik heb met mijn huurder al eens uitgetest dat het ook bij hem zo zou zijn maar wanneer hij me belde kon ik onmiddellijk opnemen! Ik heb intussen nog geen andere oproepen ontvangen dus weet ik niet of dat ook zo bij anderen zo is. Ik vind het zeer raar dat het bij de ene wel en bij de andere niet lukt. Zeer vervelend...

3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is een bug van deze smartphone. Het kan aan de smart cover liggen.
Ga naar Instellingen > Toegankelijkheidsfuncties > Smart cover en schakel Smart cover uit.
Hopelijk kan je de smartphone nog updaten waardoor het probleem verholpen zou zijn.
(Lees meer...)
SimonV
2 jaar geleden
samaiphon
2 jaar geleden
Beste, het was geen bug maar ik heb toch het probleem kunnen oplossen door de link die u mij gegeven hebt. Ik moest gewoon het cirkeltje in het midden naar de groene knop schuiven om het inkomend gesprek te openen dus dank u.
SimonV
2 jaar geleden
Wel gek dat het dus bij de huurder niet nodig was...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding