Ik wil graag een nieuwe telefoon met internet, maar wil graag zo goedkoop mogelijk uit zijn. Heeft iemand tips?

Ik wil dus graag een nieuwe telefoon. Ik bel haast nooit, sms redelijk veel. Maar ik wil graag internet op mijn telefoon.
Nu zit ik te twijfelen of ik een abonnement wil, of een prepaid telefoon en dan gewoon wifi gebruik. Ook kan ik kiezen voor een prepaid telefoon met een internetabonnement. Maar ik weet zelf niet wat het verstandigste en het goedkoopste is.

Wie oh wie kan mij helpen, en heeft goede tips over wat ik het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (6)

Een sim only abonnement.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
De vragensteller wil een nieuwe telefoon en jij raadt een sim only aan. Volgens mij is dat nou juist ZONDER telefoon.
Ik ben zelf nog al een iPhone fan. Je hebt al heel goedkoop een iPhone, en zeker als je even op het internet zoekt kun je zeer goedkoop een iPhone vinden.

Je hebt er internet op (zodat je ook weer gratis kunt Whatsappen), en kunt mailen. Zeker voor als je veel SMSt kun je dat vervangen door te Whatsappen. Whatsappen is gratis, en waarschijnlijk hebben bijna al je vrienden het.

Zo ben je heel goedkoop uit, en heb je toch een mooi toestel!

Hier is een handig overzicht van iPhone prijzen: http://www.goedkoopiphonekopen.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Een Iphone is ongeveer de duurste smartphone die er is. Vind ik nou niet echt een aanrader voor iemand die 'goedkoop' belangrijk vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom per sé de duurste? Bij een abonnement krijg je hem gratis, en hoef je als je goed zoekt maar iets van 20 euro per maand te betalen. Dat noem ik niet duur.
paulus811
11 jaar geleden
Een Iphone gratis? Zou dat niet gewoon in de prijs van het abonnement zitten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja tuurlijk, maar je hoeft de iPhone niet te betalen. Je betaald maandelijks 'slechts' 15 euro, en je bent klaar. Als je wilt hoef je niks meer bij te betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15? als het zo'n feest was liep iedereen met een iPhone.
aangezien een los toestel al rond de 700 euro ligt.
De Aldi heeft regelmatig de goedkoopste smartphone in de aanbieding voor 99 euro. Koop daarbij een Kruidvat Helder abonnement voor 10 euro en je kunt redelijk goedkoop doen wat jij wilt. Bij de meeste aanbieders betaal je namelijk voor een bel/sms abonnement en moet je daarbovenop betalen voor een internetbundel.

Het principe van het Helder abonnement is dat je 200 eenheden per maand hebt. Je kunt zelf je gebruik mixen waarbij 1 eenheid =

1 minuut bellen
1 sms
1 mb internet

De telefoon is geen topper, maar voldoet prima.

Wifi gebruiken kan ook, maar het leuke van een smartphone is nou juist dat je overal kunt internetten. En niet overal is Wifi.
paulus811
11 jaar geleden
Een telfort sim only abonnement met 100 sms en 500MB is 14 euro/maand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.simpel.nl heeft goedkope abonnementen waar je zelf kunt kiezen hoeveel smsjes/belminuten/internet je wil! EN GOEDKOOP
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een iphone 3gs is echt wel te doen lijkt me
het is al een wat ouder type maar kan goed meekomen
en is zeker stukken goedkoper
ik heb al een iphone 4s maar als ik die niet had dan zou ik waarschijnlijk voor deze gaan
capthavoc