Als ik in het hoogseizoen naar curacao ga , hoeveel kost een Iphone daar in antilliaanse dollar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er bestaat geen Antilliaanse dollar. Op Curacao betalen ze met de Antilliaanse Gulden (Florin) en die is gekoppeld aan de dollar.

Antwoorden (1)

Ik ben er van overtuigd dat de prijs gelijk is dus zo'n 699 euro = 1544 ant gulden daar komt dan ook de invoer bij als je terug in Nederland komt, en mocht je hem niet aangeven (bonnetje bewaren) dan komt er een dikke boete bovenop.