waarom verschijnen mijn ringtones niet op mijn I-phone?

Ik heb mijn korte muziekbestandje verandert in een mp4(R) om het een ringtone te maken, en het verschijnt bij itunes op mijn computer ook in het mapje 'ringtonen'. Op mijn telefoon (bij geluid) staat het liedje echter niet. Ik kan het dus niet instellen als ringtone, omdat het er niet bij staat. iemand een idee? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke iphone heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je kijkt bij instellingen-geluiden-beltonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, wilde nog meer zeggen.. Misschien ten overvloede: een keer handmatig synchroniseren? Misschien dat het helpt. En de telefoon uit en aan.

Antwoorden (1)

Ik gebruik altijd deze site www.iphoneringtonecreator.biz/mp4-to-iphone-ringtone-creator.htm hiermee wordt alles succesvol getransformeert, daarna sleep je het bestand naar itunes >ringtones en vervolgens klik je op een wilekeurige map en sluit je itunes af waarna je het weer opstart, als het goed is is alles nu opgenomen in itunes waarna je je iphone sychroniseert. Als dit allemaal niet lukt zul je het bestandje eerst moeten uploaden en daarna je pc opnieuw opstarten. Itunes neemt bestanden niet altijd in een keer op namelijk