Ik heb een blackberry abonnement. Als ik in het buitenland mijn Mobiel netwerk aan laat staan en ik krijg smsjes, betaal ik daar dan veel voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voor het ontvangen van smsjes betaal je niets in het buitenland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan. Wees er wel alert op dat je niet op internet via je abonnement gaat want dat kan erg duur zijn. Zoek handmatig wifi dit is gratis.
Misschien heb je iets aan deze link, daar staan ook nog wat handige weetjes http://www.wereldreiziger.net/reisinformatie/belleninhetbuitenland.html
Dat ligt aan je provider. Sommige providers vragen een bedrag per SMS dat je ontvangt. Je internet (Mobiel netwerk) zou ik wel uitzetten. Dit kan namelijk erg prijzig zijn als je abonnement niet geldig is in het buitenland