Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke telefoon is beter?

Samsung Monte of Nokia 5230???

Toegevoegd na 8 minuten:
nokia heeft hogere resolutie (onweerstaanbaar voor mij)
betere batterij...
betere muziek-speler...
grotere/betere scherm
monte heeft Wifi (k kan er wel zonder maar ik zou het toch heel graag willen...)

welke moet ik nemen monte of 5320

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
723

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De nokia, ziet er zowiezo al een stuk beter uit, en lijkt mij ook het handigst qua gebruikersgemak.

wat natuurlijk toch wel erg fijn is, is de wifi. Alleen wifi is ook niet alles, want bij jou op school is het internet waarschijnlijk beveiligt, net zoals op veel andere netwerken natuurlijk, maar bij jou thuis zit je denk ik toch echt liever achter je computer. Voor de rest zie ik geen zwaarwegende voordelen bij de samsung. Ik zou persoonlij toch écht voor de nokia gaan, die hebben ook nog eens een goede reputatie op degelijk heid, geluidskwaliteit en zijn klantvriendelijk. ( die laatste is uit eigen ervaring;) ) succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nokia 5230, puur persoonlijk hoor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia 5230.

Toegevoegd na 16 minuten:
Nokia heeft sowieso betere specificaties. Ook heb ik met Nokia betere ervaringen. Zelf noemt u al de batterij. Dit is zeker een plus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia! de allergoeiste, hip duur en comleneterent aan je identiteit! koop er NU een voordat je een eigen mening vormt!!!

Nonkia: collecting people
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung. Nokia maakt alleen maar massa producten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding