Welke telefoon is beter?

Samsung Monte of Nokia 5230???

Toegevoegd na 8 minuten:
nokia heeft hogere resolutie (onweerstaanbaar voor mij)
betere batterij...
betere muziek-speler...
grotere/betere scherm
monte heeft Wifi (k kan er wel zonder maar ik zou het toch heel graag willen...)

welke moet ik nemen monte of 5320

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De nokia, ziet er zowiezo al een stuk beter uit, en lijkt mij ook het handigst qua gebruikersgemak.

wat natuurlijk toch wel erg fijn is, is de wifi. Alleen wifi is ook niet alles, want bij jou op school is het internet waarschijnlijk beveiligt, net zoals op veel andere netwerken natuurlijk, maar bij jou thuis zit je denk ik toch echt liever achter je computer. Voor de rest zie ik geen zwaarwegende voordelen bij de samsung. Ik zou persoonlij toch écht voor de nokia gaan, die hebben ook nog eens een goede reputatie op degelijk heid, geluidskwaliteit en zijn klantvriendelijk. ( die laatste is uit eigen ervaring;) ) succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nokia 5230, puur persoonlijk hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia 5230.

Toegevoegd na 16 minuten:
Nokia heeft sowieso betere specificaties. Ook heb ik met Nokia betere ervaringen. Zelf noemt u al de batterij. Dit is zeker een plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia! de allergoeiste, hip duur en comleneterent aan je identiteit! koop er NU een voordat je een eigen mening vormt!!!

Nonkia: collecting people
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung. Nokia maakt alleen maar massa producten.