Mijn blackberry gaat helemaal niet meer aan na werkelijk alles geprobeerd te hebben, heeft iemand misschien enkele NOOD-tips voor mij?

Alles heb ik al geprobeerd, alleen er blijft een wit scherm komen.. ik heb hem aan de computer gehangen voor updates en apps die zouden helpen, ik heb de batterij er al 1000x uit en in gedaan etc etc.. Iemand die mij kan helpen alsjeblieft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je ALLES al hebt geprobeerd, kunnen wij je hier ook niet helpen.

Wat ik niet uit je verhaal kan halen, kan je de BB beter opstarten zonder hem aan de computer hebben hangen. Haal ook je SD-kaart eruit.

Als je hem wel aan de computer hebt hangen, ben ik benieuwd of je wel hoort dat de computer een USB-apparaat ziet. Dan heb je misschien nog de optie om de BB te 'wipe'-en om opnieuw de OS erop te laden.

Anders ter reparatie aanbieden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je probleem kan je niet meer via theorie oplossen. Alleen via dingen uitproberen. Dus zoeken naar het nut heeft niet zoveel nut. Over de USB, je hoort niet het computer geluidje als de usb wordt aangesloten. Nog niet eens afhankelijk of hij wordt herkend als een BlackBerry. Ik zou trouwens ook de simkaart eruit halen. Om elke externe factor uit te sluiten.
Mischien was het handiger geweest om te vertellen om welke type BB het gaat.
Maar ok.
Uw toestel doet verder niets en kan ook niets.
Een soft en een harde reset boden ook geen oplossingen.
Een dergelijk toestel heeft ook geen toetsencombinatie welke je tijdens een boot kunt gebruiken dit in tegenstelling van bepaalde andere type smartphones.
Dus hij kan beschouwt worden alszijnde gebricked

Mogelijke oplossingen;

Wat u kunt doen is op het internet zoeken naar de diverse unbrick opties die worden aangeboden, let wel dit is natuurlijk type afhankelijk.
Ik heb hier als voorbeeld een handleiding omtrent een BB Bold
http://smallbusiness.chron.com/unbrick-blackberry-bold-33111.html

Mocht u het niet geheel vertrouwen dan kunt u uw vraag stellen bij een gebruikersgroep. ( zie ook de bron ).
Deze mensen hebben veelal wel wat meer kennis dan een doorsnee gebruiker.

Mocht dit tot niets leiden dan kunt u altijd nog overwegen om een servicepunt te bezoeken.