Wat is er mis met mijn iphone 3GS?

Ik kan sinds korte tijd niet meer normaal bellen met mijn iphone; degene aan de andere kant van de lijn hoort mij wel, maar ik hem/haar niet. Als ik mijn iphone op luidspreker zet hoor ik diegene wel.
Daarnaast doet mijn geluidsknopje het niet meer zo goed. Het gaat soms vanzelf op trilstand, of juist geluid aan. Weet iemand of dit wellicht met elkaar in verband zou kunnen staan? Mijn iphone was trouwens gevallen, scherm gebroken, en sindsdien is het zo dat het geluidsknopje het niet goed doet. Het bellen is pas sinds één dag. Heeft iemand misschien hetzelfde meegemaakt, of weet wat het kan zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zitten twee speaker in de iPhone, eentje voor bij je oor en eentje naar de dock-connector. Het zou kunnen dat jouw oorspeaker kapot is. Maar als ik het zo hoor ligt het waarschijnlijk aan de mute-button.

Wanneer je een ge-jailbreak-te iPhone hebt, kun je een mooi gratis appje vinden om de mute-button te 'omzeilen'. Ik heb dit zelf ook gedaan met de app 'Activator'. Hiermee kun je mute aan en uit zetten door de volumeknop bijvoorbeeld 2 seconden ingedrukt te houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben bang dat er toch iets beschadigd is bij je volume knop.
Dit staat los van het feit dat je een telefoon gesprek alleen maar via je speaker kunt volgen.

Ik ken verder de bediening niet van die applephones, maar is er niet ergens een instelling waarmee je je telefoonvolume kunt instellen?
Is de volume van je overige media ( video, joutjoep, muziek ) wel goed, dan zou ik toch even de instellingen nalopen.