Geheugenkaart kapot?

Een paar uur geleden sloot ik mijn telefoon aan op Winamp, zodat ik de muziek van mijn geheugenkaartje via Winamp kon beluisteren. Alleen, toenet was opeens alles van mijn geheugenkaart en stond er nog maar één bestand wat niet van mij was. Ik koppelde mijn telefoon los en zag toen dat mijn telefoon mijn geheugenkaart niet meer kon vinden. Ik heb mijn telefoon uitgezet, de geheugenkaart verwijderd en er terug ingezet, maar dat werkte ook niet. Mass Storage werkt ook niet meer, want ik krijg het bericht 'Insert Memory Card'.

Heeft er iemand enig idee wat ik kan doen of is mijn geheugenkaartje voor altijd kapot?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om dit zeker te weten kunt U voor enkele opties kiezen:

1- In een andere telefoon en checken of de kaart (nog) wordt herkend.
2- formatteren en hopen,dat vervolgens een rescue programma de nu kwijtgeraakte bestanden nog terug kan halen
3- Door middel van een Remote app deze kaart opzoeken. Dit gaat als volgt : een remote app op de smartphone installeren,aanzetten..het opgegeven adres ( meestal beginnend met 192. nog wat cijfertjes0 in de browserbalk intypen ( zonder http:// ) Mogelijk kunt U dan wél de verloren gewaande bestanden zien en deze downloaden naar de pc,voor alle zekerheid. Als dit lukt de kaart formatteren.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

alles synchroniseert meschien??

probeer anders in een andere telefoon doet die het daar ook niet op

dan zal ik toch een nieuwe kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk aan het laatste.Je kunt misschien via een cardreader of met een SD adapter dat je de geheugenkaart eens op een computer kunt bekijken,maar vrees het ergste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Dankjewel!