Mijn moeder wil graag een nieuwe telefoon maar ze kan niet goed met telefoons omgaan. Welke is geschikt voor haar?

Ze wil graag een touchscreen en apps kunnen downloaden. Het moet niet te duur zijn en wel wat kunnen. Ik zat te denken aan een htc wildfire. Nog andere tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPhone ook veel accessoires,tijd schriften ,uitleg ,de meeste app's .

Antwoorden (6)

iPhone is de makkelijkst bedienbare
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een super simpele telefoon met niet al te veel dingen, tenzij ze daar juist van houdt, mijn moeder heeft een simpele Nokia, iedereen zegt dat ie zo groot als een koelkast is, maar hij past makkelijk in haar zak, en ze kan er goed mee over weg! (simpele toestellen zijn heel goedkoop, handig!!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je de vraag opnieuw willen lezen?
Touchscreen Apps
Een Android toestel is niet bepaald een simpel toestel, voor sommige mensen is dan ook zo'n toestel zeer moeilijk te bedienen. De HTC Wildfire maakt gebruik van Android en daarom zou ik je deze niet aanraden.

Als je moeder gebruik wilt maken van apps etc en een touchscreen mobiel wilt hebben zou ik toch maar eens gaan kijken naar de iPhone. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze er niet handig mee om kan gaan zou ik geen iPhone nemen te duur en tog nog te moeilijk Samsung is vaak stevig en hebben wifi enz ik denk dat het beste mobieltje voor haar is: de Samsung gt-s5560 een mooi snel handig mobieltje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder had hetzelfde probleem, en heeft toen de htc wildfire genomen. Zeker een aanraden als je ziet wat ze nu er mee kan!