Er zijn alleen ''rumours'' over bekent, in de link staat een heel stukje over de iphone 5g hoe hij er waarschijnlijk uit gaat zien en al dat soort dingen, verder raad ik aan hou tweakers.net in de gaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee nog niks morgen word wel IOS 6 aangekondigd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, nog niet. Waarschijnlijk wordt wel deze week de nieuwe iPod touch aangekondigd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanavond om 19:00 begint het Apple event, waarschijnlijk wordt er wel iets vertelt over iOS 6 en iPhone 5, en waarschijnlijk is de achterkant van de iPhone 5 al uitgelekt:

http://www.iphonescreen.nl/iphone-5-achterkant-uitgelekt/