dat kan kloppen want whatsapp is weer is bezig bij meer mensen ligt whatsapp eruit je moet even geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi,
Whatsapp heeft op dit moment bij veel gebruikers een storing. Bij bijgevoegde bron zie je dat ook. Ik verwacht persoonlijk dat de storing om twaalf uur weer verholpen is. Maar dat is een schatting van mezelf. Kijk nog is bij de bron als je wilt weten of de storing voorbij is!
Gr,
MaartenvL

Toegevoegd na 7 uur:
Hij werkt ondertussen weer!