Ja, het scheelt voor de accu, en je verbruikt dan ook geen internet. Ik doe het zelf ook regelmatig.
Kimath
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is wel wat beter, maar maakt niet echt uit als je alle third party apps 'multitasking' apps' heb gesloten en de helderheid laag dan gaat er maar 1-3% batterij er van af, valt wel mee. Maar als je 3G heb met een abbo dan is het wel handig om hem uit te zetten dan bespaar je je data gebruik. Is niet erg om hem op standby te zetten