Is er een manier om snapchat op een android telefoon op te slaan?

Soms krijg ik echt hilarische snapchats waarvan ik weet dat de persoon die het stuurt het niet leuk vind als ik die opsla. Is er een manier om dit toch te doen zonder dat de andere persoon ervan weet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt als het goed is een screenshot maken met een combinatie van knopjes.

Antwoorden (2)

Er zijn applicaties die werken buiten snapchat om, zoals SnapSave.
Deze zijn echter niet meer te downloaden in de Play Store, dus je zal een .apk moeten downloaden via internet.
Vergeet niet dat dit officieel niet mag, maar met Android zal je daar geen problemen mee moeten krijgen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Van wie mag dat dan niet?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Van Snapchat. Check artikel 7 en 8 van de TOS; https://www.snapchat.com/terms
Dat doe je d.m.v. de uitknop en je volumeknop tegelijk in te drukken. Dan maak je een printscreen.