Hoe kan je bij de Samsung Galaxy S het dataverkeer uitzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zo, ben je daar weer: http://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-GT-i9000-GALAXY-S/handleiding-5-465642.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vraag om een antwoord, niet de handleiding
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kun jij kijken bij instellingen en dan bij wifi en daar moet je dan zoeken zegmaar :D

Antwoorden (1)

Knop om je mobiel mee uit te zetten een paar seconden in drukken en dan staat er wel data verkeer en dan klik je er op :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat dan alleen maar ''stille stand'', ''vliegtuigstand'' en ''uitschakelen''