Hoe zet ik mijn foto's van Samsung Galaxy Y op mijn laptop?

Ik heb mijn mobiel en ik wil al mijn foto's op m'n laptop. Ik kan de foto's niet mailen, het zijn er teveel en ik heb te weinig geheugen om de foto's te mailen. Als ik de samsung galaxy y verbind met de computer, (met een usb snoer)kreeg ik eerst een melding van 'wat wilt u doen met deze schijf' Toen heb ik op zoiets geklikt als: Bestanden bekijken met fotoviewer. Maar ik kreeg daarna alleen de allereerste foto die ik gemaakt heb te zien, meer ook niet. En ook niet dat ik die ene foto kan opslaan als ik zou willen. Maar als ik mijn telefoon opnieuw verbind met de laptop geeft mijn mobieltje alleen aan dat hij oplaad, en mijn laptop opent gelijk fotoviewer. Wat moet ik nu doen????

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Probeer hem in te pluggen en dan in verkenner op zoek te gaan naar je apparaat.
Daar kom je als het goed is een mapje in tegen. open het en klik door tot je je foto's ziet. Je kunt er geen bij plaatsen of ze bewerken, maar je kunt ze nu op je computer plaatsen. PS: dit is met ipod touch 4g, maar misschien ook voor je Samsung Galaxy Y.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vaak moet je met Android 2.x-apparaten eerst op je toestel na het verbinden aangeven of je hem wilt zien in Windows Verkenner als media-apparaat of als PTP-apparaat. Dan moet je media-apparaat kiezen. +1

Andere antwoorden (2)

Installeer dropbox op je samsung en op je laptop en alle foto's die je er op hebt staan worden automatisch op je laptop gezet.
https://www.dropbox.com
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik hiervoor Samsung kies. Een gratis te downloaden programma dat prima werkt voor het overzetten van foto's en andere bestanden. Succes ermee!