E-mail instellen op de Samsung Galaxy S lukt niet. Wat doe ik fout?

Ik heb mijn nieuwe Galaxy S i9000 aardig aan de praat gekregen, alleen met de e-mail wil het niet goed lukken. Hij haalt lang niet alle mails binnen (die wel op mijn pc binnenkomen). Sommige wel, maar de meeste niet. De mails die hij wel binnenhaalt, blijven maar heel kort in het Postvak IN staan en verdwijnen dan.
Mails versturen werkt wel.
Met mails binnenhalen gaat er dus iets niet goed. Maar wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt erop dat je pc de emails verwijderd van de server na het downloaden. Probeer eens op je pc en telefoon ipv pop3, imap te gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, ik ga het proberen!