Welke android mobiel is er met de volgende eisen?

- minimaal 3,5 inch
- maximaal 200 euro
- android 2.2 of hoger
Voor de rest maakt het niet veel uit als het maar aan die eisen voldoet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op kieskeurig.nl kan je die heel keurig invullen en geeft de site de resultaten weer.
Bij uitgebreid zoeken van de categorie van gsm-toestellen.

Het beste antwoord

Ik weet een perfecte telefoon voor jou, de Motorola Defy Plus. Hij heeft android 2.3, hij is bijna 200 euro en hij heeft een scherm van 3.7 inch. Meer info in de link.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je hem bij belsimpel.nl koopt, dan is hij inclusief verzendkosten €200,95. Ik heb mijn mobiel ook bij belsimpel vandaan, dus die site is betrouwbaar.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ook heb ik hier nog eentje die wat goedkoper is, de Samsung Galaxy Ace S5830, voor bijna 170 euro ook een knappe telefoon. Het scherm is 3.5 inch, iets kleiner dan die van daarnet. Ook hier zit Google Android 2.3 op. Meer info in de tweede link.

Toegevoegd na 7 minuten:
Oehh, deze mag jij ook zeker niet missen: De LG Optimus E610, voor iets meer dan 180 euro heb je deze, en er zit Google Android 4.0 op. Hij heeft een aardig groot scherm, 4.0 inch maarliefst. Meer info in de derde link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
echt super bedankt!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen probleem ;) zit er een mooie bij?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die motorola defy plus vind ik wel gaaf en die lg optimus e610. dus ga ff wat info over die mobieltjes zoeken :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, nou, succes met de aankoop en met het kiezen van de juiste ;) Ik hoop dat ik wat heb kunnen betekenen, en zo te lezen kan dat aardig kloppen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jaaa ik ga uiteindelijk voor de lg e610!