Hoe moet je contacten overzetten? (met je mobiel)

ik heb nu een blackberry en ik wil graag snel alle contacten overzetten naar de iphone! kent iemand hier een programmatje voor of heeft iemand er ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt toch je contacten op je sim opslaan, die vervolgens overzetten naar je iphone en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je telefoons beide bleutooth hebben kun je ze daarmee overzetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar de ipone doet nogal raar met bluetooth
je kunt bij veel providers je contacten ook naar hun site uploaden. vervolgens op je nieuwe telefoon weer downloaden.