het intern geheugen van mijn android gsm geraakt vol hoe los ik dit op?

op mijn android gsm heb ik 189MB intern geheugen en een 16 GB microSD kaart ik heb er een paar apps op staan die in het totaal maximum 30 MB innemen en toch heb ik nog maar 17 MB intern geheugen over hoe kan ik mijn intern geheugen opruimen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LG

Het beste antwoord

Je kunt je interne geheugen opschonen met de applicatie '1 Tap Cleaner.' Deze applicatie schoont ongebruikte bestanden (zonder gevaar) op.

Ook al staan applicaties op de SD-kaart; nog altijd wordt er een klein gedeelte van het interne geheugen van de telefoon gebruikt. Ook zijn een groot aantal apps niet te verplaatsen.

Je kunt je telefoon rooten, en hierna (bijna) alle applicaties naar de SD-kaart verplaatsen. Kijk eens op de site in de onderste bron voor meer informatie over rooten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt een app downloaden apps 2 sd free bijvoorbeeld en kunt hiermee gemakkelijk programmas naar je sd kaart verplaatsen.

en anders even bij de instellingen kijken dat alles automatisch op extern geheugen terecht komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit had ik al geprobeerd
stap 1: Ga naar ‘Settings’
Stap 2: Ga naar ‘Applications’
Stap 3: Kies ‘Manage applications’
Stap 4: Klik op het tabblad ‘On SD card’
Stap 5: Nu zie je een lijst van je apps met een vink-mogelijkheid rechts ernaast. Klik op een willekeurige app.
Stap 6: Zie de knop ‘Move to SD card’