Ik ontvang geen sms meer op mijn telefoon omdat ik instelling gewist heb, hoe haal ik die terug??

Mijn telefoon melden dat geheugen vol was, ik had al heel veel gewist maar hij bleef het zeggen. Ik dacht wis nutteloze vaste apps instellingen, toen ik klaar was was alles weg... Foto's, standaard melodie van tel, filmpjes, achtergrond plaatjes, had alleen nog twee apps die op mijn SD staan :-( stom, maar ontvang nu geen sms hwa meer hoe krijg ik mijn instellingen terug... Liefst ook mijn foto's maar denk dat ik pech heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Voor de zoveelste keer is deze website wegens onderhoud of "technische problemen" niet (goed) bereikbaar. De antwoordknop werkt niet. Daarom mijn antwoord maar even via de reacties: Om alles weer (normaal) werkend te krijgen, moet je de smartphone terugzetten naar de fabrieksinstellingen. De manier waarop je dat moet doen is per mobiel verschillend. Kijk daarvoor even in de gebruiksaanwijzing van je telefoon. De foto's die op het micro SD-kaartje hebben gestaan, kun je misschien nog terugvinden met een programma als Recuva: http://www.gratissoftware.nu/gratis-gewiste-verwijderde-bestanden-herstellen-software.php

Antwoorden (1)

Ik zou proberen je telefoon te resseten
Vergeet niet je contacten op te schrijven