Wat is het verschil tussen NAVIGON voor Android en de standaard Navigatie van Google Maps?

- Vanwaar €50 euro meer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Google Navigation heeft een internetverbinding nodig om de (navigatie)kaarten in te laden, en Navigon (en Sygic) slaan de kaarten offline op de SD-kaart op, zodat je tijdens het reizen geen internet nodig hebt. Je betaald dus voor de kaarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal met bovenstaand antwoord eens, maar zet evengoed je DATA verbinding uit in het buitenland. Gelukkig hebben ze in de EU nu een limiet ingesteld van € 50 maar dan nog is het 50 teveel lijkt me :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De navigatiemogelijkheden van Google zijn (nog) vrij beperkt. Als je Navigon en Google vergelijkt, merk je dat Navigon veel uitgebreider is. Navigon heeft rijbaanondersteuning, betere 3D-view, reality-view, etc.

Zeker voor langere (vakantie)reizen is Navigon beter geschikt. Voor korte tripjes binnen Nederland voldoet Google ook uitstekend.
bamibal
11 jaar geleden
Zoals ik in een reactie schreef: niet gaan betalen.
Google maps komt met off-line kaarten.

http://www.androidplanet.nl/46475/google-maps-voor-android-krijgt-offline-kaarten-en-3d-beelden/

Maar wil je nu alvast wat hebben?
Check dan NavFree World voor android.
Werkt perfect en veel kaarten zijn te downloaden en is volledig gratis te verkrijgen in de playstore.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.navfree.android.OSM.ALL&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5uYXZmcmVlLmFuZHJvaWQuT1NNLkFMTCJd

Werkt perfect en duidelijk