Hoe kan het dat mijn net nieuwe iPad 3 nu al "laggt" bij apps als Twitter voor iPad?

Ik heb mn iPad nieuw gekocht bij de media markt, 4 dagen geleden. Hij is niet gejailbreakt en het geheugen is nog lang niet vol. Toch laggt hij behoorlijk bij apps als Twitter voor iPad. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
Hoe sterk is je wifi verbinding ??
misschien nog een update in de pijp ??
een andere app voor twitters proberen ??
mijn oude 3g iphone werkt gewoon prima dus jouw ipad zou moeten vliegen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet dat het refreshen langzaam gaat, maar meer als ik door mn TimeLine scroll, of nieuwe pagina's open.

Het beste antwoord

Ook je iPad heeft ram geheugen wat snel opgaat.
Elke app die "gebackground" word blijft ram geheugen gebruiken.
Wanneer je ram geheugen de 0~30mb aantikt gaat het vanzelfs apps afsluiten.
Dit maakt je iPad langzaam, het ontbreken van ram.

Als je je iPad gejailbreaked hebt (geen idee of dat al bij iPad 3 kan) raad ik je aan om SBsettings te downloaden in Cydia, via deze app kan je je ram geheugen laten weergeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je ram geheugen kun je toch vergroten door de apps in de multitask te verwijderen? Dit doe ik altijd maar het blijft sloom gaan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, wel is het zo dat niet alle apps die daar staan daat werkelijk ram gebruiken.
En apps zoals "mail" gebruiken ook ram terwijl ze niet bij multi task staan.
Wanneer je er zeker van bent dat ram niet de oorzaak is raad ik een herstel aan. Blijven problemen zich voordoen.. Dan zou ik een afspraak maken bij de Apple store in Amsterdam dit kan via hun website.