hoe krijg ik me ipod weer normaal?

ik heb zelf geprobeerd om me ipod te jailbreaken, maar dat is mislukt. ik krijg me ipod niet meer aan. als ik me ipod aansluit aan me laptop hoor ik wel een geluid en als ik itunes open zegt hij dat ik me ipod moet herstellen, maar dan gaat me ipod helemaal terug naar de fabrieksinstellingen en zijn dus ook al me apps weg. hoe kan ik me ipod weer herstellen zonder dat ik al me apps daarna weer moet downloaden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan altijd nog "Tinyumbrella" downloaden, als je dat geopend hebt en je ipod is aangesloten klik op de knop "kick out of recovery"
Je iPod gaat nu uit de recovery modus en zal het weer moeten doen en je kan proberen opnieuw te jailbreaken.
Als dit niet werkt moet je hem gewoon herstellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zit niet anders op dan een reset naar fabrieksinstellingen.