Wie weet bij Microsoft Office Outlook Web Access hoe je aan de servernaam en domeinnaam komt ?

Via thuis kan ik mijn mail van het werk bekijken via web access ik moet dan gebruiksnaam en wachtwoord invoeren,maar wat als ik via mijn HTC de exchange server wil invullen om die mail op mijn HTC te kunnen ontvangen,wie weet wat je dan waar moet invullen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Webmail haal je waarschijnlijk via een url die er als volgt uitziet:
Https://mail.bedrijfsnaam.nl/owa
Daarna log je in met: domein\naam en je wachtwoord
De volgende gegevens zou je kunnen proberen om in te voeren:
Exchangeserver: mail.bedrijfsnaam.nl
Of mail.bedrijfsnaam.nl:443
Bij domein vul je het domein in (vaak zelfde als deel van emailadres bv bedrijfsnaam)
En vul ook je gebruikersnaam en wachtwoord in.

Mocht dit nog niet lukken vraag dan op je werk even wat de instellingen moeten zijn.