Wie kan mij helpen aan de code om het geluid van een Samsung galaxy note te kraken ?

Hallo Allemaal,

Sinds kort ben ik in het bezit van en Samsung galaxy Note.
Mooi toestel maar het maximale volume van de speaker valt een beetje tegen.

Nu heb ik zelf als diverse codes gevonden op het internet
zoals
Een test code *#0*#
een Service Main menu *#*#197328640#*#* met deze laatste kwam ik wel in het systeem menu en kon ik alle opties kiezen ook audio maar laat dat nu de enige optie zijn die niet naar een volgend tapblad gaat bij mij.

Ook heb ik diverse apps geprobeerd maar geen van hen
gaf een tevredenstellend resultaat. Vaak doen ze de volume iets verhogen maar dan alleen via de koptelefoon en niet via de speaker.

Op Youtube zie ik wel uitleg over apps voor de Note en codes voor andere toestellen maar niet voor de Note.

Hoop dat iemand mij hiermee kan verderhelpen weet zeker dat velen note gebruikers je dankbaar zullen zijn.

alvast bedankt.

Gr Ron

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

als je dat doet dan vervormt je geluid of gaan je boxen kapot.. daarom kan je die via de code niet veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is waarschijnlijk gewoon een zwakke box. als je die probeert harder te zetten gaat de box waarschijnlijk kapot.
je zou de telefoon misshien open kunnen maken en er een andere box in kunnen zetten....
het beste kun je gewoon zo'n kleine box die je er op moet aansluiten kopen, bij de ah ofzo. (die is goedkoop)