Wat is er met mijn Ipod Touch aan de hand?

Wat is er aan de hand?. Ik heb mijn ipod gisteren iets water op laten vallen, maar daarna deed die het weer. Nu zie ik op de achtergrond heel vaag het beeld maar hij werkt niet meer op het touchscreen, ik ga volgende week vrijdag op vakantie. HEEELPP??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dan heeft het water waarschijnlijk wat schade achtergelaten. Het kan zijn dat toen je er water op liet vallen hij het nog even deed, en dat door condens het water je ipod is binnengedrongen. Dit kan soms even duren. Ik zou de ipod volledig afsluiten, door de bovenste knop een 10-20 seconden in te houden. Daarna zou ik hem op bijvoorbeeld een theedoek op de verwarming leggen, om het goed te laten drogen. Houd dit 24-48 uur vol en kijk dan nog eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe? op de vermarming en theedoek er over heen of op de theedoek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals Gitaar al zei.. Leg hem met het scherm OP een theedoek. Vouw de theedoek het liefst een keer dubbel (onder de ipod, dus de ipod er niet inwikkelen), zodat de warmte mooi verdeelt word. En dan een kwestie van wachten en hopen dat hij het overleefd
Waterschade idd!
Gooi hem zo snel mogelijk in een bak met rijst!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad waterschade, je had 'm niet zo snel aan moeten zetten, maar eerst goed moeten laten drogen.
Rijst is de beste manier om 'm in te laten drogen, neem een schaaltje ongekookte rijst en leg 'm daar helemaal in en laat 'm zo'n 48 uur drogen, wel de iPod helemaal uitzetten!
Hopelijk heeft hij dan geen schade opgelopen, anders heb je denk ik pech en is hij stuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het water heeft vanbinnen en de ipod iets geraakt en zo kan er geen goed beeld meer gemaakt worden (ik heb dit met mijn laptop ook, mijn laptop is door een stoot geraakt in de bedrading en daardoor loopt er nu een dunne lijn op mijn scherm die niet de juiste kleuren geeft) hier is niets aan te doen de enige oplossing is een nieuw scherm en in uw geval een nieuwe ipod of misschien heb je een apparte verzekering die jouw een nieuwe ipod wil geven maar daar zal ik niet te veel op hopen!

ps: nog een leuke vakantie