Kan je woorden uit het woordenboek voor het toetsenbord van een Galaxy SII verwijderen of kiezen welke standaard gebruikt moet worden?

Steeds als ik 'een' wil typen maakt de telefoon er automatisch 'één' van. Ik zou dus graag ergens in willen stellen ofzo dat hij 'een' moet gebruiken. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat gaat.

Selecteer het woord dat je wilt verwijderen en klik dan op het "Swype" icoontje linksonder op het toetsenbord. Dan verschijnt er een pop-up met de vraag de verwijdering te bevestigen. Klik op OK.

Als je alle woorden wilt verwijderen, dan moet je hiervoor naar instellingen->applicaties->'Applicaties beheren'. Kies bovenaan het tabblad 'Alles' en vervolgens ga je naar Swype, dan kies je 'Gegevens wissen' en bevestigen met OK.

Toegevoegd na 6 minuten:
Oh ja, welk antwoord standaard moet gebruikt worden gaat niet, dat is een alfabetische volgorde. Als je het woord 'een' swypt, dan zou de eerste keuze 'een' moeten zijn en 'één' pas als tweede keuze.

Als je 'een' wil typen en er komt bv automatisch 'en' dan wil dat zeggen dat de toetsenbord slechts éénmaal de letter 'e' heeft begrepen. Probeer dan, wanneer je een letter dubbel wilt hebben, dat je iets langer op de letter in kwestie blijft krabbelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat gaat ook. Ga hiervoor naar instellingen->'Taal en toetsenbord'->Samsung-toetsenbord->'XT9 geavanceerde instellingen'->'XT9 mijn woorden'.
Hier vind je dan alle woorden die je ooit hebt toegevoegd. Je kan een woord wijzigen door er gewoon op te klikken. Wil je een woord echter verwijderen, klik dan op de menu-toets linksonder, kies 'Wissen' en dan worden alle woorden 'selecteerbaar'. Selecteer de woorden die je wil verwijderen en klik onderaan op 'Wissen' en bevestig.