Dat hangt er maar vanaf wat je onder straling verstaat.
In vliegtuigmodus komt er alleen wat ongereguleerde straling ten gevolge van de stromen die in het apparaat lopen af.
Als 3G uitstaat, hangt het van je WiFi en Bleutooth instellingen af: al die functies zenden radiostraling uit.
Als je 3G, Wifi en Bleutooth uitzet ben je net zo ver als wanneer je in vliegtuigmodus staat.
De stralingswaarden (het betreft hier radiostraling, wat iets heel anders is dan radioactiviteit) zijn zo laag dat je j er geen zorgen over hoeft te maken, ook niet als je alles aan hebt staan. (Je batterij is wel sneller leeg...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt inderdaad aan de straling.
Maar de soort straling die jij bedoeld staat uit. Je zult ook geen netwerkverbinding hebben.

De straling als de telefoon aanstaan moet je je geen zorgen om maken. Deze straling stelt niet veel voor.