Waarom doet mijn HTC Wildfire S zo vreemd?

Ik deed gister m'n htc aan de lading, gewoon zoals altijd via het stopcontact. Vanmorgen ging opeens de wekker, die ik helemaal niet aan had gezet. Toen ik keek was m'n achtergrond veranderd, Bluetooth stond aan, 3G stond aan, de waarden van het 3G waren gewijzigd(ik heb zo'n app dan kan je instellen hoe veel MB per maand je aan internet hebt, dat stond dus anders) en de invoertaal op het toetsenbord was anders. Ik had alleen de avond daarvoor Opera Mini gedownload via de Play Store, dus dat lijkt me nou niet de boosdoener. Ik heb alles ook al gescand via Avast mobile, niks. Ik heb ook geen andere sites bezocht of processen uitgezet.
Wat is er met m'n htc aan de hand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Niets geks aan en ook niet iets om je druk om te maken.
Er zijn tooltjes/apps die in de achtergrond blijven draaien of opgestart worden.
En als dat net op een ongelukkig moment plaatsvind dan kan het wel eens gebeuren dat een dergelijk toestel van slag raakt.
Een simpele reboot kan soelaas bieden, en mocht het toch echt vaak voorkomen dan zou ik een factoryreset overwegen.
Let wel, dan ben je wel alles kwijt wat op je toestel staat.