Iphone "scherm" weg gehaald en schoongemaakt en nu doet touch het niet meer, wat te doen?

Toegevoegd na 2 minuten:
home knop etc reageren wel alleen de touchscreen reageert niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jep

Antwoorden (1)

Een telefoon touch scherm bestaat uit 2 delen, het lichtgevende scherm en een soort doorzichtig schermpje met een raster van stipjes erop.

Dit laatste is je touch en waarschijnlijk zit er nu stof onder waardoor het niet meer functioneert. Ook is het mogelijk dat de schermpjes niet correct boven elkaar zijn gemonteerd.

Succes en saludos,