Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een ipod touch 4g en ik vroeg me af...

Toen ik hem gekocht had heb ik hem met mn laptop geconfigt en ik heb nu een extra laptop gekocht, ik moet hem daar mee syngroniseren, maar als ik hem in die laptop doe dan zegt ie; wis en syngroniseer fzo, als ik dat doe dan ben ik alles kwijt, hoe kan ik dit het beste doen? Zonder al mn game gegevens kwijt te raken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
695

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Kun je niet eerst je laptops met elkaar synchroniseren bv met het programma SyncToy . Zodat het niet uitmaakt als hij daarna je Ipad wist als op beide laptops dan hetzelfde staat moet het goed komen toch.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gegevens (contacten, afspraken) kun je met maar 1 computer synchroniseren, maar dat gaat allebei de kanten op, dus dat is geen probleem. foto's wel. en voor muziek en video's kun je handmatig beheer aanzetten. dan synct hij niet, maar bepaal je zelf welke muziek erop komt en welke muziek eraf gaat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiervoor zou je kunnen overwegen om een speciale app op de Iphone te zetten...om -via Internet- IN de smartphone te komen. Gaat lekker vlotjes en je kunt zelf doen&laten,wat jij wilt ,geen dialoogjes meer over wis en synchroniseer etc. Klaar !Kijk hier even...Remote Web Desktop is gratis en werkt uitstekend:
http://nl.androlib.com/r.aspx?r=Remote+Web+Desktop&t=free

Verder kun je nog in de zoekmachine intypen termen als Web Sharing Lite . Lukt vast wel,succes !

Groet: Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding