Hoe krijg ik mijn ipod weer werkend?

Ik heb mijn ipod gejailbraked en ik wou hem herstellen maar nu doet hij niks anders dan alleen maar het opstart scherm en dan hangt hij vast hoe krijg ik hem weer aan de praat?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ligt eraan welke i-pod je hebt. Via onderstaande link kun je aangeven welke ipod je hebt en of je hem wilt herstellen-updaten of jailbreaken. je kunt dan de juiste ispw downloaden en daarna via i-tunes herstellen door je i-pod te verbinden met de pc, i-tunes zegt dan dat er een ipod is gevonden die hersteld moet worden. druk dan de shiftknop van je toetsenbord in en klik in i-tunes op herstellen je kunt dan de net gedowloade ispw file zoeken (map downloads of bureaublad. daarna word je i-pod door i-tunes hersteld. Mocht je er niet uitkomen kun je me altijd een berichtje sturen.

LINK: http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/

succes

Toegevoegd na 59 minuten:
Ps: je kunt het beste met safari-chrome of firefox het bestand downloaden die downloaden het namelijk gelijk als ispw bestand. Met internet explorer is dit een zip bestand met na het uitpakken geen ispw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is pas een goed andwoord !
Dankjewel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan :)

Andere antwoorden (3)

Even aan de pc, iTunes hangen. En dan een laatste backup terugzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terug naar fabrieksinstellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien de home-knop en de uitknop tien seconden lang indrukken