Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe herken ik een Icloud lock?

Ik wil op marktplaats een IPhone kopen, en heb aan de verkoper een foto gevraagd waarop de IPhone aan is. Hij heeft een foto gestuurd met de IPhone met op het scherm 'simkaart vereist. Betekent dat dat er geen Icloud lock op zit of zou dat eventueel nog wel kunnen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heel makkelijk, als 'find my iPhone' aan staat bij iCloud instellingen dan zit de lock er op als de telefoon nog volledig functioneel is. i.e. niet teruggebracht naar fabrieksinstellingen.

In het geval van een schone installatie moet je aan het begin van de wizard een aantal vragen beantwoorden zoals wachtwoord van wifi, en na deze stap wordt om het wachtwoord van de iCloud gebruiker gevraagd, indien er geen iCloud lock op zit, dan wordt deze stap overgeslagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dus eigenlijk moet ik de IPhone gewoon bij die persoon thuis installeren zodat ik kan kijken of er een ICloud lock op zit?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding